Story Seminar 29 november: hoe word je de favoriet van de consument?
- Bureaus
- 16 nov 2018 @ 09:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Kennissessie
- 16 nov 2018 @ 09:29
- Sjaak Hoogkamer
Op 29 november organiseert Lemon Scented Tea in samenwerking met Marketingtribune het Story Seminar. Geïnspireerd door de ideeën van Byron Sharp worden op het seminar verschillende merkcases uitgelicht van internationale merken.
De sprekers gaan antwoorden geven op vragen zoals: Hoe bouw je strong memory structures? Met wat voor boodschap en via welke kanalen doe je dat? En hoe word je uiteindelijk de favoriet van de consument?
Topsprekers
Dit jaar verwelkomt het Story Seminar internationale topsprekers van TOMS, CitizenM, Rivella, Blauw Research en Lemon Scented Tea. Elke spreker heeft een andere invalshoek waarmee zij strong memory structures bouwen met hun merk. Tijdens het seminar brengen wij al deze invalshoeken bijeen. Met als host Nick Bailey van Finchfactor die aansluitend een paneldiscussie zal organiseren, belooft het een inspirerende middag te worden met verfrissende en gefundeerde take-outs.
Waar?
Het evenement zal plaatsvinden op donderdag 29 november vanaf 15.00 uur bij Pllek op de NSDM-werf in Amsterdam, met een fenomenaal uitzicht op ’t IJ. Na de talks van de sprekers is er een aansluitende borrel.
Inschrijven
Voor meer informatie en tickets ga naar: https://www.lemonscentedtea.com/storyseminar/
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing