Beau krijgt 'kerstballen' over de vloer

Beau krijgt 'kerstballen' over de vloer
  • Bureaus
  • 6 dec 2018 @ 06:01
  • 9963 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsFood

Lidl heeft een nieuwe kerstcampagne gelanceerd met als thema 'Ga voor goud'. In de tv-commercial krijgt Beau van Erven Dorens zijn studentendispuut bij hem thuis over de vloer. Verantwoordelijk bureau is Joe Public.

Doel van de commercial is het 'luxe kerstassortiment' Delicieux onder de aandacht te brengen, dat vanaf vandaag bij Lidl in de winkels ligt.

Lidl en Joe Public lanceerden nog maar twee weken geleden ook een Sint-commercial. Van Erven Dorens won eerder dit jaar een Televizier-Ring als beste presentator.

Bekijk de kerstcommercial hieronder en oordeel zelf:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken