Linda.het bureau ontwikkelt Perla-campagne

Linda.het bureau ontwikkelt Perla-campagne
  • Bureaus
  • 4 dec 2018 @ 11:34
  • 5060 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Speciaal voor Albert Heijn heeft LINDA.het bureau voor het koffiemerk Perla een campagne ontwikkeld waarbij creatie, productie, mediastrategie en social strategie inhouse zijn gerealiseerd. Met daarin een speciale plek voor de populaire gevoelssensatie ASMR.

ASMR is een manier om met beelden en zachte geluiden een fijn gevoel op te wekken. Voor Perla zette LINDA.het bureau een vernieuwende productie op, met in de hoofdrol koffie-expert André Hoinkis. Hij weet als geen ander hoe koffie voelt, ruikt, klinkt en proeft, en dat laat hij mensen in deze video ervaren. Robbert Elderenbosch, manager LINDA.het bureau: ‘Van het idee om ASMR in te zetten voor hun campagne werden we gelijk enthousiast. Bij koffiedrinken ervaar je zelf al het genot van een lekkere smaak en geur, maar we realiseerden ons dat bij het proces van koffie maken ook heel veel geluiden komen kijken die je zin in koffie alleen maar versterken. En dat wilden we graag vastleggen. Dat team Perla zo innovatief durft te zijn, maakt dit tot een zeer fijne samenwerking. Met een mooie campagne als resultaat, die voor het eerst niet alleen op LINDA.-kanalen te vinden is.’

Rein Bojahr, brand-activation manager van Perla: ‘Wij zijn trots op de samenwerking met LINDA., hierdoor kunnen we een groot publiek kennis laten maken met de ASMR-trend door een zintuigprikkelende koffie ervaring met Perla. Koffie, koffiebonen én het zetten van koffie is immers enorm sensorisch.’

Credits

Idee: First Day of Spring

Concept & productie: LINDA.het bureau

Klant: Perla



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken