Loden Leeuw: Hazes, Joling of Froger?
- Bureaus
- 4 dec 2018 @ 23:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameAwardCommercialsTelevisie
- 4 dec 2018 @ 23:01
- Jeroen Mirck
Radar heeft de nominaties bekendgemaakt voor de Loden Leeuw. André Hazes, Gerard Joling en René Froger zijn dit jaar genomineerd voor de prijs voor de irritantste commercial met een BN'er in de hoofdrol.
Het gaat in dit geval om commercials van Essent, Lidl en Eyelove. Naast een prijs voor de meest irritante BN'er in tv-reclame, kan ook gestemd worden op de meest irritante tv-commercial. Hiervoor zijn spotjes van Becam, KPN en ASR genomineerd.
De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 17 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Het publiek kan tot die dag stemmen op Lodenleeuw.nl.
De prijzen worden sinds 2002 toegekend. De 'BN'er-award' werd de afgelopen jaren gewonnen door onder meer Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing