Loden Leeuw: Hazes, Joling of Froger?

Loden Leeuw: Hazes, Joling of Froger?
  • Bureaus
  • 4 dec 2018 @ 23:01
  • 9027 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameAwardCommercialsTelevisie

Radar heeft de nominaties bekendgemaakt voor de Loden Leeuw. André Hazes, Gerard Joling en René Froger zijn dit jaar genomineerd voor de prijs voor de irritantste commercial met een BN'er in de hoofdrol.

Het gaat in dit geval om commercials van Essent, Lidl en Eyelove. Naast een prijs voor de meest irritante BN'er in tv-reclame, kan ook gestemd worden op de meest irritante tv-commercial. Hiervoor zijn spotjes van Becam, KPN en ASR genomineerd. 

De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 17 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Het publiek kan tot die dag stemmen op Lodenleeuw.nl.

De prijzen worden sinds 2002 toegekend. De 'BN'er-award' werd de afgelopen jaren gewonnen door onder meer Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015).



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken