Topbloemen.nl kiest voor Van Diemen PR

Topbloemen.nl kiest voor Van Diemen PR
  • Bureaus
  • 5 dec 2018 @ 11:03
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • PR

Bezorgdienst Topbloemen.nl gaat samenwerken met Van Diemen PR. Door actief in te zetten op free publicity wil het bedrijf gezien worden als bron van informatie. Als marktleider kan zij naar eigen zeggen trends in de markt vroegtijdig signaleren.

Om je positie als marktleider vast te houden, moet je blijven opvallen bij je doelgroep. Zo weet ook Edwin van Arkel, oprichter en directeur Topbloemen.nl: ‘Op dit moment zijn wij marktleider op het gebied van online verkoop. Dat word én blijf je niet door onder de radar te blijven. Wij hebben de afgelopen jaren daarom hard gewerkt aan het vergroten van onze naamsbekendheid, onder andere door als vaste bloemensponsor te verschijnen in All You Need Is Love. Ook ‘De felicitatieminuut’ in het radioprogramma van 100% NL is velen niet onbekend. Met Van Diemen PR willen wij de waardevolle verhalen naar buiten brengen. Wij vertrouwen erop dat deze samenwerking zal bijdragen aan de breinpositie van Topbloemen.nl.’

Casper van Diemen, eigenaar van Van Diemen PR: ‘Topbloemen.nl is de grootste speler in haar vakgebied met een enorm bereik en een schat aan data. Vanuit die positie heeft Topbloemen.nl een krachtig fundament om trends en ontwikkelingen te signaleren en onderbouwen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken