VEA verwelkomt nieuwe (bestuurs)leden

VEA verwelkomt nieuwe (bestuurs)leden
  • Bureaus
  • 6 dec 2018 @ 10:14
  • 10450 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatie

De VEA, Vereniging van Communicatieadviesbureaus, maakt bekend dat het nieuwe bestuursleden en een recordaantal nieuwe leden heeft aangetrokken.

Eind vorig jaar werd Talmon Kochheim benoemd tot directeur en begin dit jaar trad Marion Koopman toe als voorzitter van de VEA. In oktober zijn Jos Govaart (links op de foto) en Gijs de Bruijn (rechts) verkozen tot nieuwe bestuursleden.

Govaart, oprichter van PR-bureau Coopr, gaat zich bezighouden met de communicatie van de VEA. De Bruijn, nu nog strategy en managing director bij Selmore en binnenkort strategy director bij Accenture Interactive, gaat zich over strategie en talent ontfermen. Het bestuur bestaat verder uit Dick van der Lecq, Edgar Molenaars, Yvonne Prins, Tim van der Wiel en Dirk van den Bosch.

Variatie

De VEA heeft het afgelopen jaar dertien nieuwe leden aangetrokken, variërend van traditionele reclamebureaus tot contentmarketing- en digitale bureaus. Dit zijn: Boomerang Create, Coopr, Dept Agency, Edelman, Fama Volat, GoSpooky, Greenhouse Group, Kumpany, Mockus, Qontent Matters, Redmatters, Weber Shandwick en Yellow Communications.

Marion Koopman, voorzitter VEA, laat tot slot weten: 'Wij zijn er voor de gehele creatieve industrie, voor iedereen die vooruit wil. De nieuwe bestuursleden, het recordaantal nieuwe leden en de diversiteit van deze bureaus onderstrepen dit.'  

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken