ASR start campagne over duurzaam beleggen
- Bureaus
- 11 jan 2019 @ 09:58
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenZakelijkCampagnes
- 11 jan 2019 @ 09:58
- Jeroen Mirck
ASR Vermogensbeheer start zaterdag de campagne 'Lang!' In deze campagne staat duurzaam beleggen centraal. De filmpjes, advertenties en abri’s moeten zorgen voor meer naamsbekendheid van ASR op dit thema.
ASR Vermogensbeheer belegt voor klanten van ASR, maar doet dat ook voor pensioenfondsen, verzekeraars en vermogensfondsen. Om dat aspect meer bekendheid te geven, start dit weekend de campagne ‘De wereld van lang.’ In de campagne wordt benadrukt dat ASR altijd het rendement op de lange termijn voor ogen houdt. Door 'lang' tegenover 'kort' te zetten wordt duidelijk wat bedoeld wordt.
'Duurzaamheid is een middel, geen doel'
Jack Julicher, directeur ASR Vermogensbeheer: 'Wij beleggen duurzaam. Dat is geen doel op zich, maar een middel. Op lange termijn is dat voor alles en iedereen het beste. Wij geloven erin dat je op lange termijn juist meer rendement haalt als je duurzaam omgaat met de middelen die je hebt. En we zien dat bedrijven en landen die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan op langere termijn beter gepositioneerd zijn en minder risicovol, zodat deze een hoger en duurzamer rendement zullen behalen. En dat laten we weten via deze campagne.'
De campagne is gericht op het brede publiek, maar ook op specifieke doelgroepen, zoals pensioenbestuurders, vakbondsbestuurders en beleggers. Zaterdag 12 januari staat een advertentie in FD Persoonlijk en vanaf dat moment komen de bijbehorende filmpjes en banners ook online. Gedurende de maand januari zal geadverteerd worden in de papieren edities van het FD, Elsevier en Pensioen Pro en op stations en in bushokjes.
Credits
Opdrachtgever: ASR
Creatief bureau: The Merge
Media-inkoop: Media Reverse
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing