ASR start campagne over duurzaam beleggen

ASR start campagne over duurzaam beleggen
  • Bureaus
  • 11 jan 2019 @ 09:58
  • 9758 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenZakelijkCampagnes

ASR Vermogensbeheer start zaterdag de campagne 'Lang!' In deze campagne staat duurzaam beleggen centraal. De filmpjes, advertenties en abri’s moeten zorgen voor meer naamsbekendheid van ASR op dit thema.

​ASR Vermogensbeheer belegt voor klanten van ASR, maar doet dat ook voor pensioenfondsen, verzekeraars en vermogensfondsen. Om dat aspect meer bekendheid te geven, start dit weekend de campagne ‘De wereld van lang.’ In de campagne wordt benadrukt dat ASR altijd het rendement op de lange termijn voor ogen houdt. Door 'lang' tegenover 'kort' te zetten wordt duidelijk wat bedoeld wordt.

'Duurzaamheid is een middel, geen doel'

Jack Julicher, directeur ASR Vermogensbeheer: 'Wij beleggen duurzaam. Dat is geen doel op zich, maar een middel. Op lange termijn is dat voor alles en iedereen het beste. Wij geloven erin dat je op lange termijn juist meer rendement haalt als je duurzaam omgaat met de middelen die je hebt. En we zien dat bedrijven en landen die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan op langere termijn beter gepositioneerd zijn en minder risicovol, zodat deze een hoger en duurzamer rendement zullen behalen. En dat laten we weten via deze campagne.'

De campagne is gericht op het brede publiek, maar ook op specifieke doelgroepen, zoals pensioenbestuurders, vakbondsbestuurders en beleggers. Zaterdag 12 januari staat een advertentie in FD Persoonlijk en vanaf dat moment komen de bijbehorende filmpjes en banners ook online. Gedurende de maand januari zal geadverteerd worden in de papieren edities van het FD, Elsevier en Pensioen Pro en op stations en in bushokjes.

Credits

Opdrachtgever: ASR

Creatief bureau: The Merge

Media-inkoop: Media Reverse



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken