Dammers managing director bij Natwerk
- Bureaus
- 27 jan 2019 @ 17:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 27 jan 2019 @ 17:33
- Sjaak Hoogkamer
Natwerk groeit stevig door en schuift Daantje Dammers naar voren in een nieuwe sleutelrol binnen het bureau. Per 1 januari 2019 bekleedt Dammers de rol van managing director van Natwerk.
Reinier Steures krijgt hierdoor naar eigen zeggen binnen Natwerk meer ruimte zich te richten op het verder ontwikkelen van het bureau en het geven van strategisch advies aan huidige en nieuwe klanten.
Stap
Het eigenzinnige bureau, dat werkt voor onder meer Febo, Caiway, gemeente Amsterdam en Youfone, is de afgelopen drie jaar gegroeid naar ruim 25 medewerkers en verwacht met de recent gewonnen pitches komende maanden door te groeien tot minimaal dertig. Met de wisseling van de wacht in het management wordt nu een verdere professionalisering doorgevoerd. Steures: ‘Ik krijg energie van het sparren met klanten en vakgenoten. Daantje, excuus, vanaf nu alleen Daan, is iemand die heel goed de rust bewaart. Zoals zij dat kan, in de hectiek van een dynamisch bureau, daar heb ik enorme bewondering voor.’
Feestje
Dammers: ‘Natwerk is voor mij gewoon een feestje. Elke dag weer geniet ik ervan om te werken bij het bureau dat in mijn ogen reclame opnieuw heeft uitgevonden. Met een heel eigen, niet-normale stijl, en met een team écht uitzonderlijke talenten. Van de herpositionering en kledinglijn die we voor FEBO ontwikkelden tot langlopende strategische merkcampagnes zoals we dat voor Caiway doen. Dat is uniek. Dat vind ik gaaf. En dat kan alleen hier.’
Steures: ‘Iedereen kent ons van opvallende campagnes. We zien meer en meer bevestiging in onderzoek, dat onze aanpak ook bewezen effectief is. De consument staat steeds meer ‘uit’ voor reclame. Maar heeft wel waardering voor échte creativiteit.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing