EO kiest voor Mensch
- Bureaus
- 27 jan 2019 @ 18:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 27 jan 2019 @ 18:02
- Sjaak Hoogkamer
De Evangelische Omroep (EO) heeft Mensch Creative Agency aangesteld als bureau om een nieuw merkconcept te ontwikkelen. Ook de creatie van een nieuw logo en bijpassende visuele identiteit behoort tot de opdracht.
Ook zullen voor de omroep nieuwe multimediale campagnes ontwikkeld worden. De keuze van EO voor Mensch kwam tot stand na een zorgvuldige bureauoriëntatie. Janneke de Leede (EO): ‘We hebben ons als EO enorm ontwikkeld met eigen krachtige programma’s en communities zoals The Passion, Lazarus en Eva. Nu wordt het tijd om extra aandacht te geven aan het EO merk.’
Jack de Graaff (Mensch): ‘Een werkelijk prachtige opdracht waarin alles waar Mensch voor staat samenkomt. Namelijk vanuit het karakter van je merk mensen inspireren en aan je binden, zowel intern als extern.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing