[Esprix] Bram de Rooij: 'Ons werk moet iets doen'
- Bureaus
- 30 jan 2019 @ 10:41
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Awards
- 30 jan 2019 @ 10:41
- Redactie MarketingTribune
Bram de Rooij (180 Kingsday) is Esprix-juryvoorzitter van de categorie Durables. We blikken vast met hem vooruit.
Wat betekent 'creativity that pays off' in jouw eigen vakgebied?
Ons werk moet iets doen. En dan ben ik eigenlijk zelf stiekem altijd meer geïnteresseerd in de zachte kanten daarvan. Of het een branche trots maakt en concurrenten jaloers. Of het leuk was om te maken. Of het iemand z’n carrière vooruithelpt. En okay, de harde cijfers moeten ook allemaal kloppen.
Esprix beloont creativiteit en aantoonbaar resultaat. Hoe ga je daarmee om binnen jouw eigen organisatie?
De bankwereld heeft een mooi zinnetje: in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Resultaat is namelijk geen logisch gevolg van iets, hoe hard mensen dat soms ook beweren. Natuurlijk leren we, testen we en hebben we bij elkaar 100 jaar ervaring in een review. Maar het proces is toch telkens weer in de kern hetzelfde: eerst iets maken wat zo bijzonder mogelijk is en dan maar hopen dat het ook echt werkt.
Jij bent voorzitter van de categorie Durables. Welke ontwikkelingen verwacht of hoop je te zien?
Ik hoop vooral weer verrast te worden met werk dat ik niet ken of waarvan ik niet wist dat het zo slim in elkaar zat.
De deadline voor inzending is opgeschoven, dit kan nog tot morgen (donderdag 31 januari). De uitreikingsavond vindt plaats op donderdag 18 april in de Zuiveringshal West (Westergasterrein) te Amsterdam. Ga naar esprix.nl voor meer informatie.
Redactie en samenstelling: Lucas Boon
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing