Harm Teunisse leidt Big Shots Series

Harm Teunisse leidt Big Shots Series
  • Bureaus
  • 30 jan 2019 @ 00:04
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CreatieVideoContentPersonalia

Videobureau Big Shots heeft per 1 februari Harm Teunisse aangetrokken als business lead Big Shots Series. De afgelopen twee jaar werkte hij bij VodafoneZiggo als content marketeer in het team Brand & Communications.

Hiermee wordt hij samen met creative director Martijn Kranenburg verantwoordelijk voor de ontwikkeling en exploitatie van nieuwe online formats en series, en het uitbouwen van Big Shots Series tot een toonaangevende speler in digitale contentmarketing.

Big Shots is al meer dan tien jaar een eigenzinnige naam binnen online videoproductie, en wil zich mede met de komst van Teunisse meer ontplooien als een creatief strategische partner voor merken, bureaus en publishers.

'Content die mensen in beweging brengt'

‘Ik heb een blijvend geloof in de kracht van een goed verhaal, de kostbaarheid van aandacht en het principe dat content mensen in beweging moet zetten', zegt Teunisse. 'Waarden die Big Shots vanuit haar vezels beheerst. Te gek dus dat ik mijn expertise als maker en strateeg mag loslaten in misschien wel de leukste videobureau van Nederland. Of op z’n minst Amsterdam.'

Managing director Guido Kloek: 'Harm brengt met zijn brede ervaring vanuit zowel televisie als klantzijde een waardevolle dosis expertise aan de tafel. We zijn erg blij met zijn komst en verheugen ons op de verdere stappen die we gaan zetten op het bedienen van content vragen voor (brand) publishers.'

'Make it worth sharing'

Big Shots Group bestaat uit een groep van 35 videospecialisten voor campagnes, series, corporate en uitleg video. Onder hun credo 'Make it worth sharing' focussen ze zich op het maken van content die je wilt aanklikken, uitkijken en doorsturen. Afgelopen jaar won Big Shots series de Hashtag award voor 'Het is jouw Beurtbalkje' (Appie Today), een San Accent met KLM’s 'Geslaagde Actie' en een bronzen Esprix voor 'Kaan’s Streamstore' voor ABN Amro.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken