Niels Straatsma creative director SuperHeroes

Niels Straatsma creative director SuperHeroes
  • Bureaus
  • 17 jan 2019 @ 12:47
  • 9172 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclamePersonaliaCreatie

Niels Straatsma is aangesteld als creative director bij SuperHeroes, het reclamebureau met de ambitieuze missie om de wereld te redden van ‘boring advertising’. Met zijn komst breidt SuperHeroes de Amsterdamse creatieve directie uit.

Samen met oprichter Rogier Vijverberg en Niek Eijsbouts vormt Straatsma de creatieve directie van de Amsterdamse vestiging van het bureau.

Straatsma begon zijn loopbaan bij 180 Amsterdam en is meer dan tien jaar actief in de reclame. Hij werkte lange tijd bij Achtung, waar hij vele prijswinnende campagnes maakte voor onder meer Vodafone, 3FM, Volkswagen en Philips. Ook was hij als creative director eindverantwoordelijk voor de merkcampagne van ANWB. 

Vervolgens vertrok Straatsma naar Los Angeles om als associate creative director aan de slag te gaan bij Hustle, een hub binnen het internationale advertising agency R/GA.

'No Ego, No Bullshit'

Teruggekeerd in Nederland ging hij aan de slag als freelancer:
'Ik wilde rustig kijken bij welk bureau ik me thuis zou voelen. En bij SuperHeroes voelde het goed. De "No Ego, No Bullshit"-mentaliteit bij dit bureau bevalt me wel. Tegelijkertijd is het een internationaal bureau met grote ambities en een vernieuwende visie. We gaan met zijn allen het bureau wereldwijd nog spraakmakender maken.'

SuperHeroes is een internationaal reclamebureau met een digitaal DNA. Het bureau is op een ambitieuze missie: de wereld redden van ‘boring advertising’. In de afgelopen negen jaar heeft het bureau campagnes gemaakt voor onder andere Asus, Converse, MTV, Coca-Cola, Energiedirect.nl en LG USA. SuperHeroes heeft vestigingen in Amsterdam, New York en Singapore. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken