Niels Straatsma creative director SuperHeroes
- Bureaus
- 17 jan 2019 @ 12:47
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclamePersonaliaCreatie
- 17 jan 2019 @ 12:47
- Jeroen Mirck
Niels Straatsma is aangesteld als creative director bij SuperHeroes, het reclamebureau met de ambitieuze missie om de wereld te redden van ‘boring advertising’. Met zijn komst breidt SuperHeroes de Amsterdamse creatieve directie uit.
Samen met oprichter Rogier Vijverberg en Niek Eijsbouts vormt Straatsma de creatieve directie van de Amsterdamse vestiging van het bureau.
Straatsma begon zijn loopbaan bij 180 Amsterdam en is meer dan tien jaar actief in de reclame. Hij werkte lange tijd bij Achtung, waar hij vele prijswinnende campagnes maakte voor onder meer Vodafone, 3FM, Volkswagen en Philips. Ook was hij als creative director eindverantwoordelijk voor de merkcampagne van ANWB.
Vervolgens vertrok Straatsma naar Los Angeles om als associate creative director aan de slag te gaan bij Hustle, een hub binnen het internationale advertising agency R/GA.
'No Ego, No Bullshit'
Teruggekeerd in Nederland ging hij aan de slag als freelancer:
'Ik wilde rustig kijken bij welk bureau ik me thuis zou voelen. En bij SuperHeroes voelde het goed. De "No Ego, No Bullshit"-mentaliteit bij dit bureau bevalt me wel. Tegelijkertijd is het een internationaal bureau met grote ambities en een vernieuwende visie. We gaan met zijn allen het bureau wereldwijd nog spraakmakender maken.'
SuperHeroes is een internationaal reclamebureau met een digitaal DNA. Het bureau is op een ambitieuze missie: de wereld redden van ‘boring advertising’. In de afgelopen negen jaar heeft het bureau campagnes gemaakt voor onder andere Asus, Converse, MTV, Coca-Cola, Energiedirect.nl en LG USA. SuperHeroes heeft vestigingen in Amsterdam, New York en Singapore.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing