ReclameRidders start crowdfunding voor zevende seizoen
- Bureaus
- 16 jan 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CrowdfundingEvenementReclameCampagnes
- 16 jan 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
ReclameRidders knokt voor een nieuw seizoen. Via een crowdfunding-campagne bij Voordekunst.nl hoopt het initiatief 7.500 euro op te halen. Doet het vak mee?
Inzet van deze Voordekunst-campagne is een compleet nieuw seizoen van vier lezingen, ofwel 'Meesterklassen'. De organisatie zoekt naar sponsoren om het alweer zevende seizoen te bekostigen. Met de campagne mikt ReclameRidders op het prikkelen van oude sponsoren en het aanboren van nieuwe enthousiaste donateurs.
Merken en reclame zijn gebaat bij uitzonderlijke goede creatieven. ReclameRidders is ervan overtuigd dat een eigen onderscheidende visie daarbij essentieel is. Die kun je alleen maar vormen door te leren van de groten. Daarom organiseert ReclameRidders 'Meesterklassen' waarin creatieve helden en pioniers een podium krijgen en het jonge publiek uitgedaagd wordt kritisch naar zichzelf te kijken.
Zeven jaar ReclameRidders
ReclameRidders is een uit de hand gelopen afstudeeropdracht. Een scriptieonderzoek in de vorm van een discussieavond. Door de jaren heen is de jaarlijkse discussieavond geëvolueerd naar een reeks Meesterklassen met elke editie een relevant onderwerp voor jonge creatieven. Inspirerende namen die we onder meer op het podium hebben gehad zijn: Bas Engels (TBWA\Neboko) Katrien Bottez (Happiness Brussels), Ewout Boonstra (Pregnant Studios), Alvaro Sotomayor (Wieden+Kennedy), Astrid Groenewegen (Sue Amsterdam) en Mervyn ten Dam (Achtung!).
Voordekunst is hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector. Het is een positieve beweging die erop gericht is om culturele projecten te realiseren. Mogelijk gemaakt door de mensen waar het uiteindelijk voor bedoeld is, het publiek of beter nog: de ‘crowd’. Al meer dan tweeduizend Voordekunst-campagnes zijn succesvol gefinancierd met kleine en grote donaties van particulieren en bedrijven.
Ga naar Voordekunst.nl en doneer voor een nieuw seizoen ReclameRidders.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing