Specsavers stelt 'samen genieten' centraal

Specsavers stelt 'samen genieten' centraal
  • Bureaus
  • 15 jan 2019 @ 11:09
  • 9185 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CommercialsCampagnesVideo

Specsavers laat in zijn nieuwe commercial zien dat een goed gehoor belangrijk is om samen te kunnen genieten. In de tv-reclame is een vriendelijk en liefdevol koppel te zien dat zichtbaar geniet van het vioolspel van hun kleindochter tijdens een schoolvoorstelling.

De nieuwe commercial is de vierde in een serie over de belangrijke rol van het gehoor bij het ervaren van persoonlijke passies. Zie ook de eerdere commercials op MarketingTribune.nl.

Wat je passie ook is, gehoor speelt altijd een grote rol bij het ervaren hiervan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet optimaal kunnen ervaren. De audiciens van Specsavers proberen een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten.

Credits

Opdrachtgever: Specsavers
Verantwoordelijk: Marko van Dijk en Leonie Hoogendoorn
Bureau: BSUR
Creatie: Bob Haarmans en Ben Holder
Account: Carla Senf
Regie: Aaron van Valen (Czar)
Camera: Stephan Polman
Producer: Lisa Scheffer
Edit: Annelien van Wijnbergen
Geluid: Sauvage Sound
Postproductie: Storm Post Production



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken