Alewijn Dekker van JWT naar Code d'Azur
- Bureaus
- 5 feb 2019 @ 13:58
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CreatieStrategiePersonalia
- 5 feb 2019 @ 13:58
- Jeroen Mirck
Alewijn Dekker stapt over van J. Walter Thompson naar Code d'Azur. Hij wordt de co-managing director van het digitale bureau.
Voor de overstap was Dekker onder andere werkzaam als deputy managing director bij J. Walter Thompson Amsterdam en als managing director bij Duval Guillaume. Daar was hij verantwoordelijk voor klanten als Heineken International, ING en Innogy (Essent).
In zijn nieuwe functie moet Dekker Code d'Azur verder helpen met het realiseren van de (groei)ambities van het bureau. Hij zal samen met Michiel Meiberg de functie van managing director vervullen.
Culturele relevantie
'Met het koppelen van technologie aan culturele relevantie en creativiteit, loopt Code d'Azur voorop', zegt Dekker. 'Veel bureaus worstelen hier nog mee, terwijl daar juist nu veel vraag naar is. Ik kijk er naar uit om samen met de teams deze kansen te benutten.'
Nik Nieuwenhuijs, co-founder en CEO van Code d'Azur: 'De afgelopen jaren hebben we mooie stappen gezet en heeft de behoefte van merken om technologie op een effectieve manier te integreren een vlucht genomen. Met de kennis en expertise van Alewijn kunnen we onze ambitie om hierin nog verder te groeien realiseren en uitbouwen.'
Code d'Azur is een creatief digitaal bureau dat technologie, creativiteit en strategisch inzicht combineert om het leven van mensen makkelijker of leuker te maken. Deze werkwijze vertaalt zich in digitale producten, campagnes, campaignable services en AI-ecosystemen die het bureau maakt voor merken zoals ABN Amro, Brunel, KLM, LeasePlan, Red Bull, Rituals en Tele2.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing