Chinese vaas aan diggelen in nieuwe Ohra-commercial

Chinese vaas aan diggelen in nieuwe Ohra-commercial
  • Bureaus
  • 8 feb 2019 @ 10:22
  • 12682 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommercials

Ohra is terug met een nieuwe commercial, als derde in de zogenoemde wintersport-reeks. We vroegen Brenda Gerritsen, manager merk en content, om een toelichting. 'We willen ons meer profileren als totaalverzekeraar.'

Rob en Els spelen wederom de hoofdrol in de video, geproduceerd door Joe Public. Na de beenbreuk en de gestolen koffers ligt er nu ineens een Chinese vaas aan diggelen in de hotellobby. Gelukkig is het stel met hun aansprakelijkheidsverzekering van Ohra wereldwijd verzekerd. Zonder paarse krokodillen.

Brenda Gerritsen, teammanager merk en content bij Ohra, laat weten: 'Veel consumenten zien Ohra als zorgverzekeraar. Met deze campagne willen we ons meer profileren als totaalverzekeraar, met ook schadeverzekeringen. We hebben ervoor gekozen om deze strategie vorm te geven middens een drieluik, waardoor we optimaal gebruik maken van de vertrouwde herkenningspunten, zoals ons vaste koppel Rob en Els en natuurlijk onze inmiddels bekende slogan Verzekeren zonder Paarse krokodillen.'

Online en radio

'Met deze commercial willen we impact creëren in het grote media-aanbod en de vele reclameboodschappen die consumenten zien. We ondersteunen de campagne met een brede online video-inzet en radio, waarin we op beide middelen de boodschap van de tv-commercial uitbreiden met voorbeelden.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken