Creatieve Directie wint pitch Walibi
- Bureaus
- 6 feb 2019 @ 11:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PitchesCampagnesStorytellingMerken
- 6 feb 2019 @ 11:49
- Jeroen Mirck
De Creatieve Directie is winnaar geworden van de reclame-pitch voor Walibi Holland. Het bureau heeft meteen een vervolg gemaakt op de campagne 'Hardgaan'.
De Creatieve Directie, van origine een DM-bureau, breidt met deze campagne het succesvolle thema uit. Vorig jaar maakte het bureau ook al het concept en de tv-commercial voor het attractiepark.
Mike de Haas, creative partner: 'Wij geloven nog steeds in de kracht van het thema "Hardgaan". Met die overtuiging zijn we de pitch ingegaan. En dat was precies waar de klant naar op zoek was.'
Niet alleen voor thrill-seekers
Walibi Holland is méér dan g-krachten, snelheid en tien keer over de kop gaan. Dat maakt de nieuwe campagne duidelijk, die in april aftrapt met een tv-commercial. Daarnaast komt de campagne ook tot leven op radio, online en in het park zelf.
'We laten zien dat Walibi Holland niet alleen voor thrill-seekers is. Klinkt misschien een beetje gek, zeker nu we een spectaculaire ride als Untamed bouwen, maar een dagje Walibi is ook lekker chill', zegt Mascha van Till-Taminiau, directeur van Walibi.
De Creatieve Directie is een conversiemarketingbureau dat response- en resultaat-gedreven werk maakt. Het bureau ontwikkelt effectieve (e)DM-campagnes voor onder andere VodafoneZiggo, Schoonenberg, Natuurmonumenten, Optie1 en de Persgroep.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing