Creatieve Directie wint pitch Walibi

Creatieve Directie wint pitch Walibi
  • Bureaus
  • 6 feb 2019 @ 11:49
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PitchesCampagnesStorytellingMerken

De Creatieve Directie is winnaar geworden van de reclame-pitch voor Walibi Holland. Het bureau heeft meteen een vervolg gemaakt op de campagne 'Hardgaan'.

De Creatieve Directie, van origine een DM-bureau, breidt met deze campagne het succesvolle thema uit. Vorig jaar maakte het bureau ook al het concept en de tv-commercial voor het attractiepark.

Mike de Haas, creative partner: 'Wij geloven nog steeds in de kracht van het thema "Hardgaan". Met die overtuiging zijn we de pitch ingegaan. En dat was precies waar de klant naar op zoek was.'

Niet alleen voor thrill-seekers

Walibi Holland is méér dan g-krachten, snelheid en tien keer over de kop gaan. Dat maakt de nieuwe campagne duidelijk, die in april aftrapt met een tv-commercial. Daarnaast komt de campagne ook tot leven op radio, online en in het park zelf.

'We laten zien dat Walibi Holland niet alleen voor thrill-seekers is. Klinkt misschien een beetje gek, zeker nu we een spectaculaire ride als Untamed bouwen, maar een dagje Walibi is ook lekker chill', zegt Mascha van Till-Taminiau, directeur van Walibi.



De Creatieve Directie is een conversiemarketingbureau dat response- en resultaat-gedreven werk maakt. Het bureau ontwikkelt effectieve (e)DM-campagnes voor onder andere VodafoneZiggo, Schoonenberg, Natuurmonumenten, Optie1 en de Persgroep.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken