Omo focust in nieuwe campagne op quality time

Omo focust in nieuwe campagne op quality time
  • Bureaus
  • 18 feb 2019 @ 15:28
  • 13223 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Wasmiddelenmerk Omo focust in een nieuwe tv-campagne op een emotioneel voordeel in het hectische gezinsleven van vandaag: extra quality time. Verantwoordelijk bureau is Joe Public.

De zogenoemde 30 minuten technologie van Omo maakt het namelijk mogelijk dat de was in een half uurtje al gedaan is. En dat moet ouders kostbare tijd besparen. 'Zodat je op belangrijke momenten in het leven van je kind allebei overal bij kunt zijn: je zit op de tribune als je dochtertje moet afzwemmen, bent getuige van een mooie redding van je keepende zoon en pinkt een traantje weg als je oudste op de manege een springwedstrijdje wint.'

Bekijk de commercial hieronder:  



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken