Protest bereidt wintersporters voor op sneeuwseizoen

Protest bereidt wintersporters voor op sneeuwseizoen
  • Bureaus
  • 12 feb 2019 @ 10:40
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailVideoCampagnes

Voorbereiden op wintersport of surfvakantie kan altijd, ongeacht de omstandigheden. In de zogenoemde Prepare to get there-campagne, ontwikkeld door Natwerk, wil sportkledingmerk Protest wintersportliefhebbers zich hier bewust van maken.

Het credo van Protest: wel of geen bergen of golven, met een lekkere dosis lef en creativiteit kom je er wel! In de campagne (drie video's in totaal) zien we de Zwitserse Olympisch freestyleskiër Andri Ragettli vanuit een Zwitsers Chalet zo de piste afgaan alsof er niets aan de hand is.

Frank de Ruwe, creatief directeur van verantwoordelijk bureau Natwerk, laat weten: 'Alles wat we doen is echt. Dus ja, dat is inderdaad Andri Ragettli die op een complete chaletmuur een berg af knalt. Dat kán eigenlijk niet. Mag ook helemaal niet. Maar het levert wel een te gekke film op.'

Fun

Wesley van Wijnbergen, marketing director bij Protest, voegt daaraan toe: 'Wij willen iedereen eraan herinneren dat boarden en skiën draait om fun. 'To hell with logic, to hell with obstacles. Let's do what we love!', is een van onze lijfspreuken en Natwerk weet dit steeds weer in bijzondere content om te zetten die wél leuk en creatief en écht nieuw is. Zeker als je je bedenkt dat alles al een keer is gedaan.'

De campagne wordt online weggezet. Met de focus op Instagram en Facebook, maar ook op platforms als VKMag en Dumpert.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken