Van Deurzen en Van Duijn starten Experience Professionals

Van Deurzen en Van Duijn starten Experience Professionals
  • Bureaus
  • 21 feb 2019 @ 11:32
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • Customer JourneyKlantNieuwkomers

The Experience Professionals is een nieuw bedrijf van Jeroen van Deurzen en Bart-Jan van Duijn. Beide oprichters werkten voorheen voor onder meer ABN Amro en SNS.

Het realiseren van duurzame en snelle groei vanuit een excellente klantbediening, dat is waarmee The Experience Professionals bedrijven wil helpen. Door een integrale CX-aanpak (Customer Experience) gecombineerd met het gebruik van slimme platform technologie creëert het nieuwe bureau een onderscheidende klantervaring die schaalbaar is.

The Experience Professionals ontwikkelt een klantvisie en een plan om dit uit te voeren. Zo kunnen bedrijven elke dag een betrouwbare én onderscheidende klantervaring bieden.

Motor van verandering

Van Duijn: 'Wij laten de stem van de klant de motor van de verandering en innovatie zijn. Niet binnen een afdeling of een onderdeel van een bedrijf, maar een schaalbare aanpak voor de hele organisatie. The Experience Professionals ontwerpt en implementeert "Voice of the Customer" en Employee-programma’s om feedback van klanten en collega’s om te zetten in gerichte verbeteracties. Daarnaast helpen ze bij het ontwerpen en implementeren van onderscheidende, meetbare  klantreizen met schaalbare methoden en technologie.'

Van Deurzen: 'Wij zijn ervan overtuigd dat blije, tevreden klanten de beste lange termijn bedrijfsstrategie is en blijft. En zijn bewezen succesvol met een gemiddelde NPS stijging van 50 procent in CX-transformaties. We geloven dat de Customer Experience-toekomst wordt gedreven door data en technologie en dat dit een enorme kans geeft om CX in bedrijven op te schalen en de impact voor klant en bedrijf te vergroten.'

Ondersteund door technologie partners claimt The Experience Professionals het maximale uit een CX-strategie te halen en zo continue groei te bereiken omdat klanten een goede ervaring krijgen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken