Datingservice Ourtime lanceert eerste tv-campagne

Datingservice Ourtime lanceert eerste tv-campagne
  • Bureaus
  • 25 mrt 2019 @ 10:16
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Ourtime, de datingservice voor 50-plussers, lanceert de eerste tv-campagne. Met de slogan “samen van het leven genieten” wil Ourtime levenslustige 50-plus singles aanspreken die klaar zijn voor een nieuw (liefdes)avontuur.

De nieuwe campagne breekt met alle bestaande clichés en toont betekenisvolle ontmoetingen tussen twee mensen met dezelfde passie. ‘Meer dan bij andere generaties zijn deze singles op zoek naar een partner met dezelfde interesses en hobby's. Dat is precies wat deze commercial laat zien,’ zegt Roelijne Peters, Market Manager van Ourtime. Doel van de campagne is het vergroten van de naamsbekendheid van het merk. De nieuwe geïntegreerde campagne wordt uitgerold in vijf landen en is in Nederland vanaf 25 maart te zien op tv en sociale media.

Motorrijden

De nieuwe tv-commercial viert de young at heart levensstijl van de huidige generatie 50-plussers. In de commercial ontmoeten we Ruben en Anna die niets liever doen dan erop uit trekken met hun motor. Ze vonden elkaar in hun gezamenlijke liefde voor motorrijden op Ourtime. Jérôme Riviere, Senior Vertical Director Europe van Ourtime: ‘We willen singles helpen om alles uit hun (liefdes)leven te halen. Het biedt een veilige omgeving waar ze gelijkgestemden in dezelfde levensfase kunnen ontmoeten en een nieuw avontuur te starten.’

Avontuur

Ourtime, onderdeel van Meetic Group, deed in het voorjaar van 2018 zijn intrede in de 50-plus datingmarkt. ’Met Ourtime brengen we de online en offline datingwereld dichter bij elkaar. Vooral bij 50-plussers zijn de events en activiteiten enorm populair. Het is de ideale manier om in een leuke setting nieuwe mensen met dezelfde interesses te leren kennen, want (weer) daten is immers al spannend genoeg,’ legt Peters uit. Met het lanceren van de eerste tv-campagne wil Ourtime de zichtbaarheid en naamsbekendheid vergroten om zoveel mogelijk singles samen van het leven te laten genieten. De geïntegreerde campagne blijft zich in de loop van 2019 ontwikkelen met nieuwe commercials en edits. Bekijk hier de nieuwe tv-commercial op Youtube die vanaf 25 maart te zien zal zijn op tv en sociale media.

Verantwoordelijk bij Meetic Group: Jérôme Riviere, Senior Vertical Director Europe, Sophie Ak Gazau, CMO Europe, Roelijne Peters, Market Manager NL

Creatief bureau: Steve, Parijs

PR: Coopr

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken