Datingservice Ourtime lanceert eerste tv-campagne
- Bureaus
- 25 mrt 2019 @ 10:16
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 25 mrt 2019 @ 10:16
- Sjaak Hoogkamer
Ourtime, de datingservice voor 50-plussers, lanceert de eerste tv-campagne. Met de slogan “samen van het leven genieten” wil Ourtime levenslustige 50-plus singles aanspreken die klaar zijn voor een nieuw (liefdes)avontuur.
De nieuwe campagne breekt met alle bestaande clichés en toont betekenisvolle ontmoetingen tussen twee mensen met dezelfde passie. ‘Meer dan bij andere generaties zijn deze singles op zoek naar een partner met dezelfde interesses en hobby's. Dat is precies wat deze commercial laat zien,’ zegt Roelijne Peters, Market Manager van Ourtime. Doel van de campagne is het vergroten van de naamsbekendheid van het merk. De nieuwe geïntegreerde campagne wordt uitgerold in vijf landen en is in Nederland vanaf 25 maart te zien op tv en sociale media.
Motorrijden
De nieuwe tv-commercial viert de young at heart levensstijl van de huidige generatie 50-plussers. In de commercial ontmoeten we Ruben en Anna die niets liever doen dan erop uit trekken met hun motor. Ze vonden elkaar in hun gezamenlijke liefde voor motorrijden op Ourtime. Jérôme Riviere, Senior Vertical Director Europe van Ourtime: ‘We willen singles helpen om alles uit hun (liefdes)leven te halen. Het biedt een veilige omgeving waar ze gelijkgestemden in dezelfde levensfase kunnen ontmoeten en een nieuw avontuur te starten.’
Avontuur
Ourtime, onderdeel van Meetic Group, deed in het voorjaar van 2018 zijn intrede in de 50-plus datingmarkt. ’Met Ourtime brengen we de online en offline datingwereld dichter bij elkaar. Vooral bij 50-plussers zijn de events en activiteiten enorm populair. Het is de ideale manier om in een leuke setting nieuwe mensen met dezelfde interesses te leren kennen, want (weer) daten is immers al spannend genoeg,’ legt Peters uit. Met het lanceren van de eerste tv-campagne wil Ourtime de zichtbaarheid en naamsbekendheid vergroten om zoveel mogelijk singles samen van het leven te laten genieten. De geïntegreerde campagne blijft zich in de loop van 2019 ontwikkelen met nieuwe commercials en edits. Bekijk hier de nieuwe tv-commercial op Youtube die vanaf 25 maart te zien zal zijn op tv en sociale media.
Verantwoordelijk bij Meetic Group: Jérôme Riviere, Senior Vertical Director Europe, Sophie Ak Gazau, CMO Europe, Roelijne Peters, Market Manager NL
Creatief bureau: Steve, Parijs
PR: Coopr
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing