Fitzroy ontwikkelt campagne voor Sportlife

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Sportlife
  • Bureaus
  • 14 mrt 2019 @ 09:32
  • 17908 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesStrategieRetail

Kauwgommerk Sportlife wil in het hoofd en vooral tussen de tanden van een jonge doelgroep komen en vroeg Fitzroy om een campagnestrategie te ontwikkelen die meer Jars en Blisters over de toonbank laat vliegen.

Om de overkoepelende merkgedachte 'Unexpected Freshness' neer te zetten als mentaliteit van nu, heeft het reclamebureau uit Amsterdam een groep 'frisse vrienden' gecast om dit tot leven te brengen. Dus geen BN'ers, acteurs en influencers.

De groep vrienden is de sneeuw ingestuurd om een berg aan verfrissende eigenzinnige content te maken met producten van Sportlife in de hoofdrol.

De campagne is gisteren live gegaan op tv met 4 'unexpected packshots', waarvan er later dit jaar meer zullen volgen. De campagne wordt verder uitgerold op Facebook, outdoor en de winkelvloer.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken