Het geld ligt op abri's

Het geld ligt op abri's
  • Bureaus
  • 19 mrt 2019 @ 11:40
  • 19962 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersFilm

Wie vandaag een bezoekje brengt aan het Amsterdamse Museumplein, ziet daar honderden goedgevulde duffle bags (reistassen) opgestapeld op de bushokjes van JCDecaux liggen. De nieuwe Netflix-film Triple Frontier moet hiermee onder de aandacht worden gebracht.

Stel: het lukt je om de rijkste drugsbaron van Zuid-Amerika te vermoorden en zijn kluis leeg te roven, hoe zou je dan vervolgens de 75 miljoen euro meenemen? Pak je het vliegtuig? Of pak je de tram of bus vanaf Museumplein? Op de abri's aldaar heeft Netflix in samenwerking met JCDecaux de buit neergelegd.

De actie is opgezet om aandacht te creëren rondom de nieuwe Netflix Original-film Triple Frontier. Niet alleen ligt de buit bovenop de abri's, ook is de filmcast in beeld gebracht op het glas. Zo kunnen voorbijgangers op de foto met acteurs als Ben Affleck en Charlie Hunnam.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken