Hornbach viert de geur van kluszweet

Hornbach viert de geur van kluszweet
  • Bureaus
  • 18 mrt 2019 @ 11:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Volgens bouwmarktketen Hornbach is de geur van het voorjaar niet gerelateerd aan vers gemaaid gras en bloeiende bloemenvelden, maar aan zwetende klussers. De nieuwe campagne genaamd 'Zo ruikt het voorjaar' moet dit idee kracht bijzetten.

Maarten Post, marketing manager bij Hornbach, laat weten: 'De gemiddelde Nederlander denkt bij het voorjaar aan frisse geuren, van de natuur en de grote schoonmaak. Wij zien dat net iets anders, zoals men van ons gewend is. Wij associëren het voorjaar met de start van het klusseizoen buiten. Dat betekent hard werken, een dagje zweten. Niets om je voor te schamen. Integendeel, met deze campagne vieren we dat de geur van kluszweet in de lucht hangt. Vermengd met de geur van omgewoelde aarde, groen gras en ontluikende bloemen.'

De commercial is sinds afgelopen vrijdag op televisie te zien. Hornbach zet de campagne verder crossmediaal in, met uitingen via radio, out of home, online video en display, social media en print.

Credits:

Agentschap: Heimat, Berlijn

Productie: Anorak Film GmbH

Regie: Sam Hibbard

Muziek: Blutdruck



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken