Isobar is Digital Innovation Network of the Year

Isobar is Digital Innovation Network of the Year
  • Bureaus
  • 18 mrt 2019 @ 11:28
  • 13720 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

Digital agency Isobar is benoemd tot Digital Innovation Network of the Year binnen de EMEA-regio. Dit werd bekendgemaakt op de Campaign Agency of the Year Awards.

De juryleden van de prijs prezen Isobar om hun 'heldere denkwijze en creatieve aanpak'. 'Isobar heeft een sterk digitaal DNA. Met slimme innovaties voegt het bureau daadwerkelijk waarde toe voor zijn klanten. Ze innoveren voorbij de gimmick', zo luidt het juryrapport.

Sven Huberts, managing director van Isobar Nederland, is trots: 'In september vorig jaar lanceerden we NowLab. Een innovatie-lab dat focust op de ontwikkeling van innovatieve producten die de gebruikerservaring voor consumenten verbetert. De samenwerking in NowLab is vergelijkbaar met een abonnement. Hiermee waarborgen we continue unnovatie voor onze klanten.'

De inschrijvingen voor de Campaign Agency of the Year Awards stonden open voor bureaunetwerken in de hele EMEA-regio. Om in aanmerking te komen voor de titel, dient het bewuste bureau op drie locaties of meer in de regio opereren, met één kantoor buiten Europa. De inzending van Isobar bevatte bijdragen van 27 markten in de regio.

 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken