Rens Verweij stapt over naar Dept

Rens Verweij stapt over naar Dept
  • Bureaus
  • 28 mrt 2019 @ 10:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Rens Verweij start per 1 april als Head of Strategy bij Dept. Hiermee ondersteunt hij de creatieve tak van het bureau. Verweij was Head of Innovation van VIRTUE, het in-house creatieve bureau van VICE.

Met de komst van Verweij haalt Dept strategische, creatieve versterking in huis met ervaring op het werken voor (inter)nationale topmerken als Nike, Albert Heijn en booking.com. Verweij wordt een belangrijke schakel in bestaande klantteams zoals bol.com, maar gaat ook een rol spelen in het toevoegen van nieuwe merken aan het Dept klantportfolio.

Topstrateeg

Dimi Albers, CEO van Dept: ‘Rens heeft in de afgelopen jaren laten zien dat hij in staat is  vooruitstrevende campagnes in Nederland én daarbuiten te ontwikkelen. Als lead agency voor een groeiend portfolio aan merken zoals bol.com, Chocomel en Univé, is het aantrekken van een topstrateeg als Rens iets waar we erg blij van worden. We kijken ernaar uit om samen met hem de toekomst van onze klanten – en van Dept – verder vorm te geven!’

‘Met Dept ga ik zonder twijfel een nieuw en bijzonder avontuur tegemoet,’ voegt Verweij toe. ‘De mix van creativiteit, technologie en data onder één dak maakt dat we de industrie een nieuwe richting op kunnen sturen, en die energie voel je. Ik ben onwijs dankbaar voor de afgelopen jaren bij VICE en VIRTUE en ik kan niet wachten om aan dit nieuwe hoofdstuk te beginnen.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken