Burst trekt nieuwe talenten aan

Burst trekt nieuwe talenten aan
  • Bureaus
  • 18 apr 2019 @ 09:14
  • 16920 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalPersonalia

Digitaal bureau Burst uit Rotterdam groeit en trekt drie nieuwe 'senior talenten' aan. Jeroen Claassen (rechts) en Eveline Fortuin gaan aan de slag als client program manager. Thomas Dekker vervult de rol van account manager.

Hans Maltha, CEO van Burst, laat weten: 'Zowel Jeroen als Eveline hebben jarenlange ervaring in de digitale branche. Ze gaan aan de slag met het uitbouwen en onderhouden van de relaties met onze opdrachtgevers. Ik ben trots dat zij met ons willen meebouwen om onze onveranderd sterke ambities en groei van het bureau te realiseren.'

Bij DPDK werkte Claassen eerder voor merken als Nike, Heineken en Nationale Nederlanden. Daarvoor was hij werkzaam bij GuiltyPeople en ISM eCompany. Fortuin werkte bij &Beyond voor merken als Rituals, Hunkemöller en Hema. Daarvoor werkte ze bij RTL. Thomas Dekker gaat bij Burst aan de slag als account manager. Hij werkte hiervoor bij PI Marketing voor merken als Vacanceselect en D-Reizen.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken