Code d'Azur verwelkomt nieuw creatief team

Code d'Azur verwelkomt nieuw creatief team
  • Bureaus
  • 17 apr 2019 @ 12:40
  • 15616 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • DigitaalCreatiePersonalia

Digitaal bureau Code d'Azur heeft Anne-Maro Huberts en Paul van Uden aangesteld als nieuw senior creatief team. In hun functie zal het tweetal werken op klanten als ABN Amro, Rituals, KLM en Tele2.

Het aanstellen van de twee volgt op de groei die het bureau op dit moment doorgaat, met nieuwe aanstellingen over de hele breedte, evenals de internationale ambities van het bureau.

Huberts en van Uden hebben drie jaar bij XXS Amsterdam gewerkt. Daar bedienden ze klanten als zorgverzekeraar Anderzorg, Basic-Fit, Kia Nederland en waren verantwoordelijk voor de vervolgcampagne van superheld Tijn. Samen wonnen ze meerdere (inter)nationale reclameprijzen, van Webby tot Effie. Het team werkte daarvoor onder meer bij Grey Amsterdam, J. Walter Thompson en BBDO Dubai.

Voorliefde voor digitaal

Madelon Uljee, creatief directeur bij Code d'Azur: 'We zijn verheugd dat Anne-Maro en Paul ons creatieve team komen versterken. Vooral met Anderzorg hebben ze bewezen een mooi merk te kunnen bouwen. Daarnaast hebben ze een voorliefde voor digitaal en affiniteit met technologie. We geloven dat deze beide kwaliteiten kunnen leiden tot nog meer mooi werk.'

Anne-Maro Huberts over de switch: 'Na drie jaar XXS is het mooi dat we nu een verdieping naar digitaal kunnen maken. Code d'Azur is een veelbelovende plek waar wordt bewezen dat technologie en creativiteit goed samenkomen.'

Paul van Uden: 'Met wat Code d'Azur op digitaal vlak allemaal kan realiseren, is ons canvas voor het maken van creatief werk flink vergroot.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken