Code d'Azur verwelkomt nieuw creatief team
- Bureaus
- 17 apr 2019 @ 12:40
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - DigitaalCreatiePersonalia
- 17 apr 2019 @ 12:40
- Jeroen Mirck
Digitaal bureau Code d'Azur heeft Anne-Maro Huberts en Paul van Uden aangesteld als nieuw senior creatief team. In hun functie zal het tweetal werken op klanten als ABN Amro, Rituals, KLM en Tele2.
Het aanstellen van de twee volgt op de groei die het bureau op dit moment doorgaat, met nieuwe aanstellingen over de hele breedte, evenals de internationale ambities van het bureau.
Huberts en van Uden hebben drie jaar bij XXS Amsterdam gewerkt. Daar bedienden ze klanten als zorgverzekeraar Anderzorg, Basic-Fit, Kia Nederland en waren verantwoordelijk voor de vervolgcampagne van superheld Tijn. Samen wonnen ze meerdere (inter)nationale reclameprijzen, van Webby tot Effie. Het team werkte daarvoor onder meer bij Grey Amsterdam, J. Walter Thompson en BBDO Dubai.
Voorliefde voor digitaal
Madelon Uljee, creatief directeur bij Code d'Azur: 'We zijn verheugd dat Anne-Maro en Paul ons creatieve team komen versterken. Vooral met Anderzorg hebben ze bewezen een mooi merk te kunnen bouwen. Daarnaast hebben ze een voorliefde voor digitaal en affiniteit met technologie. We geloven dat deze beide kwaliteiten kunnen leiden tot nog meer mooi werk.'
Anne-Maro Huberts over de switch: 'Na drie jaar XXS is het mooi dat we nu een verdieping naar digitaal kunnen maken. Code d'Azur is een veelbelovende plek waar wordt bewezen dat technologie en creativiteit goed samenkomen.'
Paul van Uden: 'Met wat Code d'Azur op digitaal vlak allemaal kan realiseren, is ons canvas voor het maken van creatief werk flink vergroot.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing