DDB Unlimited vernieuwt campagne Centraal Beheer
- Bureaus
- 5 apr 2019 @ 12:39
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenCampagnesCommercialsReclame
- 5 apr 2019 @ 12:39
- Jeroen Mirck
Centraal Beheer heeft zijn overbekende campagnestrategie vernieuwd. De nieuwe commercial (op tv en online) laat zien dat de verzekeraar heel Nederland het gemak van Centraal Beheer gunt. DDB Unlimited ontwikkelde de campagne.
De nieuwe commercial is geen vervanging voor het bekende campagneconcept ‘Even Apeldoorn bellen’. Peggy Spaapen, Senior Manager Strategie Merkpositionering & Marketing: 'Met onze iconische commercials blijven we de bekende oeps-momenten in beeld brengen. Met de campagne "Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan" laten we zien dat we meer bieden dan oplossingen voor schade.'
Leven makkelijker maken
'Mensen helpen doet Centraal Beheer al 110 jaar, benadrukt Spaapen. 'Dat gaan we steeds vaker doen met diensten die jouw leven makkelijker maken. Denk aan de Klushulp voor klussen in en om het huis, RoadGuard (voor pech onderweg), Schadeherstelservice en juridische hulp. Zo kunnen we zowel bestaande als nieuwe klanten altijd helpen.'
Waar de propositiefilms, zoals die van de Klushulp en Gemaksbeleggen, concrete oplossingen tonen binnen de gedachte ‘Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan’, vertelt deze nieuwe commercial dezelfde visie vanuit de emotie, zo laat bureau DDB Unlimited weten. 'Aan de hand van lastige alledaagse situaties laten we met een knipoog zien dat we onszelf best wat meer gemak mogen gunnen. En waar het kan, helpt Centraal Beheer daarbij.'
Credits
Opdrachtgever: Centraal Beheer
Bureau: DDB Unlimited
Regisseur: Bram Schouw
Producent: Jan Jinek, Bonkers United
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing