DotControl versterkt creatieve afdeling
- Bureaus
- 3 apr 2019 @ 10:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Above the linePersonaliaCreatie
- 3 apr 2019 @ 10:12
- Lucas Boon
Online marketingbureau DotControl uit Rotterdam investeert in de afdeling creatie met het aantrekken van Radha Pleijsant (l) en Gavin Kempenaar. Het duo komt van Cheil Amsterdam.
Met de komst van het duo gaat het bureau een volgende fase in, waarmee het totaalpakket van strategie, creatie en realisatie van digitale transformatie voor groei verder verdiept moet worden. Het bureau specialiseert zich naast digitale producten nu ook in de creatie van merkverhalen en campagnes. Pleijsant en Kempenaar werkten hiervoor bij onder meer TBWA\Neboko en Cheil Amsterdam.
Marcel van Zwieten, creatief directeur bij DotControl, laat weten: 'We worden steeds vaker gevraagd voor above the line-campagnes, werk dat eerder vooral door de traditionele grote bureaus werd uitgevoerd. De komst van Radha en Gavin stelt ons in staat om aan deze veranderende vraag beter te voldoen. Het is een logische volgende stap.'
Cultuur
Radha Pleijsant zegt: 'Een goed disruptief idee brengt een merk verder, maar het is belangrijk hoe je dat idee lanceert en verbetert. DotControl begrijpt dat. De persoonlijke cultuur en goede samenwerking tussen klanten en medewerkers gaven ons de doorslag om voor dit bureau te kiezen.' Gavin Kempenaar voegt daaraan toe: 'De ondernemersgeest is sterk, dat voel je aan alles. DotControl maakt daar slim gebruik van.'
Over
DotControl realiseert groei door digitale transformatie in combinatie met growth hacking-bureau RockBoost. De bureaus werken voor merken als National Geographic, Eredivisie, Talpa en De Persgroep. DotControl heeft kantoren in Rotterdam, Heerlen en Willemstad (Curaçao), waar in totaal 80 mensen werken.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing