Fleurop lanceert moederdagcampagne

Fleurop lanceert moederdagcampagne
  • Bureaus
  • 29 apr 2019 @ 11:52
  • 10795 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Ter gelegenheid van Moederdag (zondag 12 mei) lanceert bloemist Fleurop een crossmediale campagne gericht op iedereen die op zoek is naar een 'boeket met karakter'.

De tv-commercial vormt de basis van de campagne. De hoofdrol hierin is weggelegd voor de Rotterdamse bloemist Stefan. Terwijl een klant hem vertelt over de bijzondere karaktereigenschappen van haar moeder, stelt hij het boeket met zorg samen. Het resultaat is een kleurrijke creatie bloemen, passend bij het beschreven karakter.

Goed gevoel

De campagne, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Wubbe uit Delft, moet de essentie van Fleurop in beeld brengen: elkaar een goed gevoel bezorgen. Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop, laat weten: 'Daar zetten onze bloemisten zich dagelijks voor in. Op vakkundige wijze leggen zij in elke creatie het gevoel van de gever.'

De campagne wordt crossmediaal ingezet: naast televisie ook via online video en display, social media en POS.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken