Livera toont imperfectie in nieuwe campagne

Livera toont imperfectie in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 2 apr 2019 @ 10:57
  • 13381 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Livera lanceert een campagne genaamd #RevealBeauty. De campagne is onderdeel van een nieuwe merkstrategie waarmee het lingeriemerk zich wil inzetten voor 'het tonen van echte schoonheid'.

De landelijke tv-reclame moet een tegengeluid geven op het beeld dat tegenwoordig -volgens Livera- vaak wordt bepaald door social media. 'Wat vrouwen soms zien als hun imperfecties of onzekerheden, maak hen juist bijzonder', stelt Carolien Wenderich, marketing manager bij Livera. 'En dat is wat we willen laten zien aan de consument.'

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Shoq en mediabureau Abovo. Alexander Kosman, co-founder en creative director bij Shoq, laat weten: 'Schoonheid is zoveel meer dan alleen maten.'

De commercial is sinds 22 maart twee weken lang te zien op televisie. De campagne wordt daarnaast verspreid via online video en social media.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken