Paul Falla creative director Lubbers De Jong
- Bureaus
- 16 apr 2019 @ 10:38
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PRCreatiePersonalia
- 16 apr 2019 @ 10:38
- Jeroen Mirck
Lubbers De Jong, pr-bureau voor tech- en innovatiebedrijven, heeft Paul Falla aangesteld als creative director. Hij heeft meer dan dertig jaar ervaring als creative director en copywriter voor internationale reclame- en designbureaus.
Falla is gespecialiseerd in het bedenken en realiseren van creatieve concepten en campagnes en helpt bedrijven hun merk op een onderscheidende en aansprekende manier te laden.
Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: 'De aanstelling van Paul past bij de groeiambities van ons bureau. Naast onze dienstverlening op het gebied van pr, content marketing en leadgeneratie vragen klanten steeds vaker onze hulp bij strategische positioneringsvraagstukken. Dat vraagt om de expertise van een ervaren creative director en die hebben we in Paul gevonden. We hebben de laatste maanden gezamenlijk al meerdere opdrachten succesvol volbracht. Ik ben dan ook erg blij dat we onze samenwerking nu kunnen formaliseren.'
Saatchi, Lowe... Lubbers
Paul Falla (54) begon zijn carrière eind jaren tachtig in de Londense reclamewereld, waar hij werkte voor onder meer Saatchi & Saatchi en Lowe. In Nederland was de Brit, die sinds 1995 in Amsterdam woont, actief voor verschillende bureaus, waaronder TBWA, Lost Boys en BBDO. De afgelopen jaren ontwikkelde Falla campagnes voor grote merken als Eneco, Philips en The Economist. Falla: 'Onze opdrachtgevers hoeven niet langer te werken met aparte reclame-, pr- design- en digitale bureaus. Dit is de nieuwe wereld van communicatie: alle expertise onder één dak.'
Lubbers De Jong ondersteunt al dertig jaar nationale en internationale techbedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. Het bureau werkt onder meer voor Red Hat, Infor en Bynder, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. Lubbers De Jong maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing