Nishant Dogra is CXO van TBWA\Neboko
- Bureaus
- 17 apr 2019 @ 11:12
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StrategieMobileDigitaalPersonalia
- 17 apr 2019 @ 11:12
- Jeroen Mirck
Nishant Dogra is benoemd tot Chief Experience Officer (CXO) bij TBWA\Neboko. Hij treedt toe tot het management van TBWA en blijft daarnaast leiding geven aan TBWA\Mobile, het vroegere zelfstandige bureau Mobile Strategy.
‘Waar merken hun aantrekkingskracht naar consumenten proberen te vergroten, speelt de klantervaring een cruciale rol', zegt Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko. 'Door de customer experience centraal te stellen in ons denken, geloven we dat we onze klanten en hun merken kunnen helpen om daar op een disruptieve en creatieve manier meer effectiviteit te realiseren. Nishant heeft de perfecte eigenschappen en achtergrond om leiding te geven aan dit transformatieproces.'
Holistische experience
Nishant Dogra: ‘De afgelopen jaren heb ik binnen TBWA\Neboko ervaren hoe vanuit één huis verschillende disciplines (merk, content, Data/CRM en digitale productie) naadloos kunnen samenwerken met optimale resultaten. Holistisch experience design is hierbij van cruciaal belang, waarbij alle touchpoints op een juiste manier worden geïntegreerd en geoptimaliseerd. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om in mijn nieuwe rol de wereld van customer experience te koppelen aan het disruptieve gedachtegoed van TBWA.'
Nishant Dogra (33) startte in 2010 met Mobile Strategy, een full-service digitaal bureau dat merken helpt om mobile-first experiences te realiseren. In 2014 nam TBWA een belang in het bedrijf, dat vervolgens werd omgedoopt in TBWA\Mobile. Klanten zijn onder meer ExxonMobil, Adidas, Hunkemöller, Rituals, Generator en Decathlon.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing