Nishant Dogra is CXO van TBWA\Neboko

Nishant Dogra is CXO van TBWA\Neboko
  • Bureaus
  • 17 apr 2019 @ 11:12
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StrategieMobileDigitaalPersonalia

Nishant Dogra is benoemd tot Chief Experience Officer (CXO) bij TBWA\Neboko. Hij treedt toe tot het management van TBWA en blijft daarnaast leiding geven aan TBWA\Mobile, het vroegere zelfstandige bureau Mobile Strategy.

‘Waar merken hun aantrekkingskracht naar consumenten proberen te vergroten, speelt de klantervaring een cruciale rol', zegt Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko. 'Door de customer experience centraal te stellen in ons denken, geloven we dat we onze klanten en hun merken kunnen helpen om daar op een disruptieve en creatieve manier meer effectiviteit te realiseren. Nishant heeft de perfecte eigenschappen en achtergrond om leiding te geven aan dit transformatieproces.'

Holistische experience

Nishant Dogra: ‘De afgelopen jaren heb ik binnen TBWA\Neboko ervaren hoe vanuit één huis verschillende disciplines (merk, content, Data/CRM en digitale productie) naadloos kunnen samenwerken met optimale resultaten. Holistisch experience design is hierbij van cruciaal belang, waarbij alle touchpoints op een juiste manier worden geïntegreerd en geoptimaliseerd. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om in mijn nieuwe rol de wereld van customer experience te koppelen aan het disruptieve gedachtegoed van TBWA.'

Nishant Dogra (33) startte in 2010 met Mobile Strategy, een full-service digitaal bureau dat merken helpt om mobile-first experiences te realiseren. In 2014 nam TBWA een belang in het bedrijf, dat vervolgens werd omgedoopt in TBWA\Mobile. Klanten zijn onder meer ExxonMobil, Adidas, Hunkemöller, Rituals, Generator en Decathlon.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken