Nominaties MOAwards 2019 bekendgemaakt

Nominaties MOAwards 2019 bekendgemaakt
  • Bureaus
  • 12 apr 2019 @ 13:54
  • 8555 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics, heeft de genomineerden voor de MOAwards 2019 bekendgemaakt. De winnaars worden op woensdag 12 juni a.s. bekroond tijdens de award uitreiking bij de WesterUnie/WesterLiefde in Amsterdam.

De MOAwards worden uitgereikt aan een toonaangevend bureau en inspirerende professionals, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marketing, insights en analytics.

De genomineerden

Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.

In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar zijn genomineerd:

1) Delta Marktonderzoek

2) MeMo2

3) Totta Research

In de categorie Insights Professional van het jaar - Bureauzijde zijn genomineerd:

1) Kees van Duyn – Sputnik

2) Tim Barenbrug – Totta Research

3) Robert van Ossenbruggen – The Commercial Works

In de categorie Insights Professional van het jaar - Bedrijfszijde zijn genomineerd:

1) Joost Verhagen – Upfield

2) Marloes Flink – Nestlé

3) Nicole Engels – NPO

In de categorie Digital & Webanalist van het jaar zijn genomineerd:

1) Annemarie Klaassen – VodafoneZiggo

2) Elisa Onink – KPN

3) Maurice Beerthuyzen – Nummer Negen

In de categorie Young Talent van het jaar zijn genomineerd:

1) Jan Aarts – DVJ Insights

2) Milou Ehrismann – Underlined

3) Pauline van der Wel – Ipsos

In de categorie Insights scientist van het jaar - Topic: Surviving the Retail Revolution zijn genomineerd:

1) Els Gijsbrechts – Universiteit van Tilburg

2) Laurens Sloot – Rijksuniversiteit Groningen

3) Robert Roodekerk – Erasmus Universiteit

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken