Peijnenburg kiest na bureauoriëntatie DDB Unlimited
- Bureaus
- 15 apr 2019 @ 11:59
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ReclameStrategie
- 15 apr 2019 @ 11:59
- Peter van Woensel Kooy
Peijnenburg heeft na een bureauoriëntatie DDB Unlimited gekozen voor strategie- en campagneontwikkeling. Koninklijke Peijnenburg is een producent van ontbijtkoek onder de merknamen Peijnenburg en Wieger Ketellapper.
Het bakkersbedrijf -in 1883 gestart door de Geldropse bakker Harry Peijnenburg- is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle fabrikant van ontbijtkoek, koekjes en tussendoorproducten. Peijnenburg kreeg in 1983 het predicaat Koninklijk en is inmiddels eigendom van Lotus Bakeries.
Jeroen Harks (Marketing & Category Development Director Peijnenburg): 'Niemand zegt nee tegen een lekkere plak Peijnenburg, maar door het grote aanbod van alternatieven, denkt niet iedereen meer direct aan ons. Daar gaan we met DDB Unlimited verandering in brengen. Zij zijn sterk in het effecief combineren van publiekscampagnes met microtargetting van specifieke doelgroepen.'
Ook Dick van der Lecq (MD DDB Unlimited) is blij met de pitch-uitslag: 'We gaan -gebruikmakend van het mooie Peijnenburgmerk en de rijke marketinghistorie- Nederland snel weer laten genieten van Peijnenburg.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Marketing & Category Development Director
- effecief
- Koninklijke Peijnenburg
- Dick van der Lecq
- Peijnenburg
- Peijnenburg
- koek
- DDB Unlimited
- microtargetting
- combineren
- Jeroen Harks
- Wieger Ketellapper
- Lotus Bakeries
- direct
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing