PostPanic grote winnaar Dutch Creativity Awards

PostPanic grote winnaar Dutch Creativity Awards
  • Bureaus
  • 12 apr 2019 @ 00:25
  • 20106 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • BrandingCreatieAwardContent

De Dutch Creativity Awards zijn donderdag uitgereikt. Grote winnaars is filmbedrijf PostPanic, dat vier prijzen won, waaronder twee keer goud en een Grand Prix.

De festiviteiten vonden plaats in de Amsterdamse locatie Casco, waar in totaal zestig Lampen werden toegekend.

PostPanic won met de branded content-film 'A Report of Connected Events', geschreven en geregisseerd door Mischa Rozema. Opdrachtgever was Liberty Global.

Nieuw dit jaar was de Culture Award, voor visionaire creativiteit in de cultuurbranche. Deze prijs ging naar Lam, een inspirerend kunstmuseum voor alle leeftijden.

Al het genomineerde werk zal worden tentoongesteld tijdens het Dutch Creativity Festival, dat binnenkort plaatsvindt. Het is nu al te vinden op ADCN.nl.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken