Elho heeft primeur van eerste merkcampagne
- Bureaus
- 9 apr 2019 @ 11:08
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesMerken
- 9 apr 2019 @ 11:08
- Jeroen Mirck
Elho heeft de bureaus Sunshine and Sausages en UM uitgekozen om te helpen uit te groeien tot een sterk internationaal consumentenmerk.
Het Nederlandse familiebedrijf creëert al 55 jaar zeer succesvol design potten en is in ruim 75 landen wereldwijd verkrijgbaar. Veel consumenten hebben al een mooie elho plantenpot, regenton of gieter in huis, zonder dat ze zich bewust zijn van het verhaal achter dit innovatieve, kleurrijke merk.
Melanie Meskers CCO Elho Group: ‘We willen mensen inspireren om zich in hun dagelijks leven te omringen met meer groen, omdat we weten dat de natuur je gelukkiger maakt. Deze ambitie ligt besloten in onze purpose: GIVE ROOM TO NATURE. Samen met Sunshine and Sausages hebben we daarvoor nu de strategie en het creatieve werk ontwikkeld om onze purpose uit te dragen.'
Marjolein Arts, Marketing Manager a.i.: ‘We willen graag de natuur dichterbij brengen met mooie designs en slimme oplossingen. elho doet dit op een manier waar de natuur ook blij van wordt. In onze kick-off campagne, ‘De schoonheid van afval’ vertellen we dat onze potten grotendeels gecreëerd worden van gerecycled plastic. Niet alleen daarin loopt elho voorop. Zo draait ook onze hele productie op onze eigen windmolen in Tilburg. Deze 1e mediacampagne in Nederland en Duitsland gaat sterk aan onze naams- & propositiebekendheid bouwen’.
‘Ik vind dit een geweldige uitdaging waar we met heel veel plezier onze schouders onder zetten,’ aldus Managing Director Jeroen Huisman van Sunshine and Sausages. ‘elho is een fantastisch merk met een hele sterke purpose. Ik ben ervan overtuigd dat we die purpose samen tot leven gaan brengen. Onze campagne: ‘De schoonheid van afval’ is daartoe een prachtig begin.’
'Wij zijn heel trots dat elho ons gevraagd heeft om hun internationale mediapartner te zijn voor de uitrol van hun merkcampagne. Hoe vaak komt het voor dat je vanaf de start een merk mag adviseren over de keuzes die ze gaan maken? En dan is het ook nog eens een merk met een hele mooie en sterke purpose en een club met hele professionele en fijne mensen die echt willen samenwerken', aldus Yvonne Prins Chief Product & People van UM.
Credits
Opdrachgever: Melanie Meskers, Marjolein Arts
Creatief bureau: Sunshine and Sausages
Mediabureau: UM
Client Services: Jitte Milder (Sunshine and Sausages), Maike Stockel (UM)
Strategie: Jeroen Huisman (Sunshine and Saugages), Tobias Vermeieren (UM),
Laurens van der Hulst (UM)
Creative Director: Niels Streckfuss
Productie: Peek Creative Studios
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing