Royal Club vervolgt campagne Doe maar een frisje

Royal Club vervolgt campagne Doe maar een frisje
  • Bureaus
  • 1 apr 2019 @ 15:56
  • 10079 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantenMarketing

Royal Club hervat de promotieserie met het thema 'Join The Royal Club'. De campagne, gemaakt door Alfred, is een vervolg op degene waarin Royal Club een kruistocht tegen onverschilligheid is gestart.

Werd in de vorig campagne nog de spot gedreven met onverschilligheid en wat er gebeurt als je niet kiest, in de nieuwe campagne gaat het om smaak bekennen en wat er gebeurt als je wél kiest.

Frisdrinkers zullen volgens RC-maker Vrumona de situatie ongetwijfeld herkennen. Op de vraag 'Wat wil je drinken?' hoor je jezelf voor de zoveelste keer antwoorden: 'Doe maar een frisje.'

Een gemiste kans, vindt Royal Club nu. Want als je niet zo onverschillig bent en voor je smaak durft uit te komen, wordt het leven een stuk spannender.

Martijn Slebus van Royal Club over de nieuwe campagne: 'In de campagne moedigen we mensen aan hun smaak niet voor zichzelf te houden maar met trots uit te dragen. Want kiezen is beter dan onverschilligheid. Te vaak nog vragen mensen om ‘gewoon fris’ terwijl dat geen recht doet aan waar wij voor staan. Royal Club heeft een brede range aan drankjes met soda’s en tonics met een bite en uitgesproken smaak, waarmee we de doorsnee massa ontstijgen.'

Mark de Leeuw van Alfred: 'De nieuwe payoff "Join the Royal Club" is een prikkelende uitnodiging aan iedereen die geen keuzes maakt. En wie beter om dat aan heel Nederland te vertellen dan David, onze Royal Club man die we kennen uit de vorige campagne. En uiteraard alles met een flinke dosis humor en overdrijving.' 

De campagne is zichtbaar op TV, social, overige digital kanalen en in outdoor.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken