Top 10 Reclameparels SAN bekend

Top 10 Reclameparels SAN bekend
  • Bureaus
  • 26 apr 2019 @ 09:34
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Award

De Reclameparel juryleden – 30 coryfeeën uit het vak – hebben donderdag 25 april uitgebreid gejureerd om de Top 30 van de Eenmalige Jubileum Categorie terug te brengen naar een Top 10 waarvan uiteindelijk 3 campagnes beloond worden met een ‘SAN Reclameparel Accent’.

De Top 3 wordt bekendgemaakt op de feestelijk uitreiking SAN Accenten 2018 op 23 mei a.s. in Studio 21 te Hilversum.

Zie hieronder de Top 10 Reclameparels: Iconisch werk van de afgelopen 30 jaar.

In alfabetische volgorde:

ALBERT HEIJN, De meest favoriete supermarktmanager van Nederland.

BEN, Ik ben Ben

CALVÉ PINDAKAAS, Wie is er niet groot mee geworden?

CENTRAAL BEHEER,  Even Apeldoorn bellen

KONINKLIJKE LANDMACHT, Geschikt/Ongeschikt

MELKUNIE, Al het goeie komt van Melkunie-koeien.

NEDERLANDS ZUIVELBUREAU, Melk. De Witte Motor.

SIRE, Je bent een rund als je met vuurwerk stunt

STICHTING TERRE DES HOMMES, Sweetie

ZWITSERLEVEN, Zwitserleven Gevoel

Unieke 30 koppige jury

Voor de beoordeling van het ingezonden werk is een jury samengesteld met 30 coryfeeën uit het vak van de afgelopen 30 jaar van zowel adverteerders als van bureauzijde. De juryvoorzitters van deze jury zijn: René Repko (zelfstandig/retail expert) en Yvette Belt-Beekman (Marketing KPN).

(Foto Studio Gerry Hurkmans)

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken