Cannes Lions komt met podcast

Cannes Lions komt met podcast
  • Bureaus
  • 29 mei 2019 @ 15:07
  • 21689 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CannesContent

Het Cannes Lions International Festival of Creativity lanceert een podcast-serie. Iedere week bespreekt Philip Thomas, CEO van het jaarlijkse reclamefestival, de laatste trends en ontwikkelingen in marketing en reclame.

'Hier hoor je de belangrijkste pijnpunten waar marketeers mee rondlopen’, aldus Thomas. Elke week gaat hij in gesprek met grote namen uit de industrie en vraagt hen naar inzichten die marketeers en creatieven vervolgens kunnen toepassen in hun eigen werk.

In de eerste aflevering wordt antwoord gegeven op de vraag: 'Why is it so hard to prove the value of creativity?' Hier komt Alexander Schill, global chief creative officer en partner van The Serviceplan Group, aan het woord. Ook schuiven Jonathan Mildenhall (21st Century Brand) en Andrew Robertson (BBDO) aan.

De podcast is te beluisteren via onder meer Apple en Spotify. Beluister hieronder de eerste aflevering:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken