Deen herpositioneert met Today is Canday

Deen herpositioneert met Today is Canday
  • Bureaus
  • 2 mei 2019 @ 10:13
  • 13358 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • RetailPitchesCampagnesCommercials

Deen Supermarkten is op 1 mei live gegaan met een aangescherpte positionering die in samenwerking met Today is Canday ontwikkeld is. Aan die bureau-keuze ging een pitch vooraf.

Na een gedegen pitch-traject heeft Deen gekozen voor Today is Canday om de aangescherpte positionering te vertalen naar een nieuw merkconcept en -campagne.

Deen Supermarkten is de afgelopen periode bezig geweest met het aanscherpen van de eigen positionering. Met de nieuwe pay-off ('Dat is lekker thuiskomen') wil de retailer nog duidelijker zijn unieke waarde gaan uitdragen en claimen.

Op 1 mei is de vernieuwde positionering afgetrapt met een landelijke radio- en tv-campagne, die ook online is doorvertaald. Today is Canday zal Deen de komende tijd verder gaan helpen 'met een omnichannel-benadering die op Touch-, Tell- en Sell-niveau de nieuwe strategie voelbaar en merkbaar maakt'.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken