Elastique wint Beeld en Geluid pitch

Elastique wint Beeld en Geluid pitch
  • Bureaus
  • 13 mei 2019 @ 10:42
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

Eind 2021 opent Beeld en Geluid, het instituut voor media, een compleet vernieuwd museum waarin de bezoeker via meer dan 50 interactieve installaties wordt meegenomen in de wereld van radio, televisie en online.

 

Dit nieuwe state of the art museum, dat de huidige experience vervangt, is het eerste museum ter wereld dat zich dankzij diverse technische hoogstandjes continu aanpast aan de bezoeker. Kiss the Frog, Redrum en Elastique zorgen als strategisch partner voor de multimediale realisatie en de app van het nieuwe museum.

Interactieve bezoekersreis

Voor de nieuwe museale ervaring van Beeld en Geluid is Kiss the Frog verantwoordelijk voor het ontwerp en de ontwikkeling van alle interactieve media, Redrum werkt aan de audiovisuele producties en Elastique ontwikkelt een nieuwe mobiele applicatie. Deze applicatie zal een integraal onderdeel vormen van de interactieve en gepersonaliseerde bezoekersreis van Beeld en Geluid. Tevens gaan alle genoemde partijen een vijfjarige samenwerking aan, waarbij het consortium zich als creatieve mediatechnologie-partner aan Beeld en Geluid verbindt. De partijen zullen hun gezamenlijke kennis, kunde, middelen en netwerken gebruiken om het museum van Beeld en Geluid te vernieuwen en door te ontwikkelen.

‘Een mooie stap in de richting van ons spectaculaire nieuwe museum. Dit consortium van drie fantastische partijen tilt ons instituut voor media met hun expertise naar een hoger level', aldus Eppo van Nispen tot Sevenaer, directeur Beeld en Geluid.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken