Game of Thrones-acteurs in commercial SodaStream
- Bureaus
- 18 mei 2019 @ 23:05
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - EndorsementCampagnesTelevisieVideo
- 18 mei 2019 @ 23:05
- Jeroen Mirck
SodaStream haakt in op tv-serie Game of Thrones met de campagne ‘Say Goodbye’. Daarin zeggen de GoT-acteurs Thor Bjornsson (‘The Mountain’), Hanna Waddingham (Septa) en Kristian Nairn (Hodor) vaarwel... tegen plastic flessen.
In de video lijkt het de eerste seconden alsof we naar een aflevering van Game of Thrones zitten te kijken. Al snel blijkt dat de acteurs worstelen in alledaagse situaties met plastic wegwerpflessen en beseffen dat ze er maar beter afscheid van kunnen nemen. De campagne benadrukt de duurzame boodschap van SodaStream.
'We zoeken altijd naar leuke en originele manieren om duidelijk te maken dat we ook op een milieuvriendelijke wijze van bruisende drankjes kunnen genieten', zegt Tamara Kroon, marketingmanager Benelux bij SodaStream. 'We moedigen consumenten aan om vaarwel te zeggen tegen wegwerpplastic, en "hallo" tegen herbruikbare oplossingen. En bovendien hoef je zo niet meer met onnodige zware gewichten te zeulen.'
Afscheid van Game of Thrones
De video is een speciale remake van een bestaande SodaStream-campagne uit 2017. Het is niet de eerste keer dat GoT-sterren in een video van SodaStream verschijnen, maar deze keer komen ze allemaal samen voor een definitief afscheid.
'Als een fan van SodaStream en een verdediger van het milieu, ben ik altijd bereid om SodaStream te helpen om hun duurzame boodschap over wegwerpplastic te verspreiden', aldus Krisian Nairn. 'Deze keer doe ik het met twee vrienden, Thor en Hanna, wat het nóg leuker maakt.'
SodaStream biedt een duurzaam alternatief voor bruisend water en is wereldwijd marktleider op het gebied van toestellen om thuis bruiswater te maken. Met een SodaStream-apparaat maak je kraanwater in een handomdraai bruisend en zijn plastic flessen overbodig. De intensiteit van de bubbels bepaal je zelf. SodaStream is actief in 45 landen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing