Hans Anders lanceert merkcampagne en claimt 'challengerol'
- Bureaus
- 6 mei 2019 @ 14:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 6 mei 2019 @ 14:01
- Lucas Boon
Opticien Hans Anders lanceert in samenwerking met reclamebureau N=5 een nieuwe merkcampagne met actrice Plien van Bennekom in de hoofdrol.
Hans Anders wil hiermee zijn challengerol in de optiek- en audicienmarkt claimen. Met de campagne genaamd 'Dat maakt Hans Anders' positioneert het merk zich naar eigen zeggen als 'dé value-for-money-speler'.
Telfort of Ikea
Marc Oosterhout, managing strategy director bij N=5, laat weten: 'Mensen kennen Hans Anders al sinds de jaren '80 van de lage prijs, maar het is de combinatie van goede producten, goede service en lage prijs die het merk onderscheidt van andere opticiens en audiciens. Hans Anders is eigenlijk de Telfort of Ikea van opticienland. Dat maakt Hans Anders.'
Actrice en cabaretière Plien van Bennekom speel de hoofdrol in de nieuwe campagne. In de eerste tv-commercial zien we haar in de rol van Loes voor zichzelf kiezen en naar Hans Anders gaan. Daar krijgt ze niet alleen die aandacht die ze verdient, maar óók een mooie bril voor een scherpe prijs.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing