Havana Harbor breidt creatief team uit
- Bureaus
- 22 mei 2019 @ 10:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 22 mei 2019 @ 10:36
- Lucas Boon
Reclamebureau Havana Harbor (onderdeel van Candid Group) uit Rotterdam breidt zijn creatieve team uit met Jim Abbring (links) en Natalia Ivanova.
De herpositionering van productiebureau naar creatief digitaal productiebureau werpt zijn vruchten af, zo stelt Havana Harbor. Het bureau is ervan overtuigd dat wanneer je de doelgroep persoonlijk en op de juiste manier binnen digitale media wil bereiken, digitale concepting direct verbonden moet zijn met digitale productie. 'Klanten erkennen dit en vragen ons steeds vaker eerder in het creatieve proces aan te sluiten.'
End-to-end
De komst van Natalia Ivanova (digital creative) en Jim Abbring (art director) moet deze filosofie versterken. Maarten van Scheijndel, creative director bij Havana Harbor, zegt blij te zijn met de komst van het duo. 'We breiden niet alleen uit, maar verbreden ook onze creatieve mogelijkheden. Hierdoor zijn we beter in staat om de end-to-end partner voor digitale creaties te zijn.'
Jim Abbring laat weten: 'De combinatie van concepting en de pragmatische productie van Havana Harbor en de ambitieuze plannen van Candid Group passen perfect bij mij en ik ben dan ook erg blij met deze stap.'
Natalia Ivanova voegt daaraan toe: 'Ik zocht een partij die concepting direct kan combineren met een breed scala aan creative assets, zodat ik mijn ideeën direct zie ontstaan. Die heb ik gevonden bij Havana Harbor.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing