Havana Harbor breidt creatief team uit

Havana Harbor breidt creatief team uit
  • Bureaus
  • 22 mei 2019 @ 10:36
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Reclamebureau Havana Harbor (onderdeel van Candid Group) uit Rotterdam breidt zijn creatieve team uit met Jim Abbring (links) en Natalia Ivanova.

De herpositionering van productiebureau naar creatief digitaal productiebureau werpt zijn vruchten af, zo stelt Havana Harbor. Het bureau is ervan overtuigd dat wanneer je de doelgroep persoonlijk en op de juiste manier binnen digitale media wil bereiken, digitale concepting direct verbonden moet zijn met digitale productie. 'Klanten erkennen dit en vragen ons steeds vaker eerder in het creatieve proces aan te sluiten.'

End-to-end

De komst van Natalia Ivanova (digital creative) en Jim Abbring (art director) moet deze filosofie versterken. Maarten van Scheijndel, creative director bij Havana Harbor, zegt blij te zijn met de komst van het duo. 'We breiden niet alleen uit, maar verbreden ook onze creatieve mogelijkheden. Hierdoor zijn we beter in staat om de end-to-end partner voor digitale creaties te zijn.'

Jim Abbring laat weten: 'De combinatie van concepting en de pragmatische productie van Havana Harbor en de ambitieuze plannen van Candid Group passen perfect bij mij en ik ben dan ook erg blij met deze stap.'

Natalia Ivanova voegt daaraan toe: 'Ik zocht een partij die concepting direct kan combineren met een breed scala aan creative assets, zodat ik mijn ideeën direct zie ontstaan. Die heb ik gevonden bij Havana Harbor.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken