Nieuwe campagne Qatar Airways FIFA WK vrouwen

Nieuwe campagne Qatar Airways FIFA WK vrouwen
  • Bureaus
  • 30 mei 2019 @ 09:33
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Qatar Airways trapt vandaag haar nieuwste campagne af - Our Newest Destination - ter ere van het FIFA Wereldkampioenschap Voetbal Vrouwen 2019 in Frankrijk. 180 Kingsday is verantwoordelijk voor de 60 seconden TV-commercial en bijbehorende campagnemiddelen.

In de film vertelt een moeder haar dochtertje een verhaal voor het slapen gaan, en brengt zo het Wereldkampioenschap op legendarische wijze tot leven. Het toernooi, dat op 7 juni in Parijs van start gaat, is naar verwachting het grootste evenement ooit in de wereld van het vrouwenvoetbal.De heldinnen van het voetbalveld worden reusachtig in een bergachtig CGI landschap. Een wondere wereld waar het ballen uit de hemel regent, stadions uitbarsten als vulkanen en fans - waaronder stersupporter Neymar JR - juichen om het spel en het talent van topspelers uit de hele wereld.

Qatar Airways brengt ode aan WK Vrouwen

‘Our Newest Destination’ is wederom gemaakt in samenwerking met de mensen achter de ‘The World Like Never Before’ campagne van Qatar Airways. Inclusief regisseur Ben Scott, Ridley Scott Associates en visual effects en creative production studio Moving Picture Company. Net als in de eerdere campagne wordt in ‘Our Newest Destination’ gebruik gemaakt van VFX om een unieke wereld te creëren.

Qatar Airways Senior Vice President Marketing and Corporate Communications, Ms. Salam Al Shawa: ‘Het FIFA Wereldkampioenschap Vrouwen Voetbal 2019 in Frankrijk is deze zomer een van de spannendste toernooien op de internationale sportkalender. De campagne brengt op toepasselijke wijze die spanning en het enthousiasme in beeld van fans over de hele wereld, in aanloop naar de openingswedstrijd op 7 juni in Parijs. We zijn ontzettend trots dat we Official Partner en Official Airline of FIFA zijn, en we kijken ernaar uit om deze zomer in Frankrijk te kunnen genieten van al het moois dat voetbal te bieden heeft.’

De campagne, die ook bestaat uit print en digitale activaties, wordt wereldwijd uitgezonden op digitale kanalen en TV zenders zoals CNN en BBC World.

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken