Nu inschrijven op story expeditions 2019

Nu inschrijven op story expeditions 2019
  • Bureaus
  • 22 mei 2019 @ 17:11
  • 17854 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Storytelling

Na vier succesvolle edities organiseert creative agency Lemon Scented Tea dit jaar weer de Story Expeditions, in samenwerking met Marketingtribune. Tijdens de expedities discussiëren topmarketeers, ondernemers en creatieven over actuele thema’s.

Er zijn dit jaar vier boottochten door Amsterdam met een aangename mix van inhoudelijke discussie en nautisch vertier. Hieronder de thema’s die tijdens de tocht worden besproken.

Story Expedition #1: Purpose vs. Business

Hoe zorg je ervoor dat de purpose van je merk aanwezig blijft in de dagelijkse gang van zaken?

Story Expedition #2: Innovation vs. Interest

Hoe zorg je ervoor dat je merk zich innoveert,

maar tegelijkertijd relevant blijft voor bestaande klanten.

Story Expedition #3: Long vs. Short

Hoe krijgt je verhaal zoveel mogelijk impact op zoveel mogelijk kanalen? Is lang weer in? Of ga je altijd uit van zo kort mogelijk?

Story Expedition #4: Advertising vs. Content

Waar eindigt advertising en waar begint content? Of bestaat er geen begin en geen eind?

Vaar je mee?

De Story Expeditions zijn op 28 mei, 18 juni, 2 juli en 27 augustus van 15:00 tot 18:00 uur. Marketingvakblad Marketingtribune vaart mee en doet verslag van de discussie aan boord. Na een ieders goedkeuring volgt publicatie. Fotograaf Dennis Veldman legt de boottocht vast.

Mail naar nina@lemonscentedtea.com en meld je aan met jouw voorkeur.

Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken