Riedel lanceert nieuw merk BubbelFrisss

Riedel lanceert nieuw merk BubbelFrisss
  • Bureaus
  • 28 mei 2019 @ 11:16
  • 15603 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ProductIntroductieDoelgroepenCampagnes

Drankenfabrikant Riedel start in samenwerking met DDB Unlimited de campagne voor een nieuw frisdrankproduct en -merk genaamd BubbelFrisss. In de tv-commercial speelt rapper Ronnie Flex de hoofdrol.

Jongeren ervaren via social media en school veel druk van hun omgeving, stelt Riedel. Zo laten ze zich regelmatig opleggen waar ze aan moeten voldoen. Dat mag allemaal wel wat luchtiger!

BubbelFrisss moedigt jongeren daarom aan 'hun eigen ding te doen'. Rapper Ronnie Flex zingt in de nieuwe commercial een speciale versie van zijn nieuwe hit 'Haal me naar boven' en speelt tevens de hoofdrol in de tv-campagne. Overige middelen die worden ingezet zijn radio, online en social media.

BubbelFriss (het broertje van vruchtenfrisdrank Dubbelfrisss, al sinds 1996 op de markt) omschrijft zichzelf als een nieuwe frisdrank met een intens fruitige smaak en sprankelend water. Het product is verkrijgbaar in vijf smaken.

Opschudden

Bas Boswinkel, algemeen directeur van Riedel, laat weten: 'Met BubbelFrisss willen we de markt voor frisdrank opschudden. Samen met DDB Unlimited hebben we een campagne ontwikkeld die zowel grote impact als groot resultaat moet gaan opleveren.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken