SAN maakt ABC-shortlists bekend

SAN maakt ABC-shortlists bekend
  • Bureaus
  • 1 mei 2019 @ 07:00
  • 16141 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CommercialsMarketingCampagnesAward

De drie shortlists voor de SAN ABC-accenten zijn bekend. De drie kandidaten voor adverteerder van het jaar zijn Plus Supermarkten, Rijksoverheid (specifiek voor de Mono-campagne) en Staatsloterij.

De ABC-jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie ABC-accenten 2018 vastgesteld. Op alfabetische volgorde zijn dat:

Adverteerder van het Jaar 2018

Bureau van het Jaar 2018

  • Dept
  • Joe Public Take-Away Advertising
  • Roorda Reclamebureau

Consistent Accent 2018

  • BOB
  • Calvé Pindakaas
  • Triodos Bank

Alle negen genomineerden presenteren hun case op dinsdag 14 mei aan de ABC-jury bij PwC aan de Zuidas in Amsterdam.

De jury bestaat uit Jolande Sap (voorzitter), BVA-bestuurders Heleen Crielaard (Rabobank) en Frenkel Denie (FrieslandCampina), hoofdredacteuren Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Nicolette Hulsebos (FONK) en Susanne van Nierop (Adformatie), SAN-bestuursleden Jasper van der Bijl (Zelfstroom), Jeroen Hubert (Accell Group) en Ron Schneider (Eneco), en de externe deskundigen Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente).

De feestelijke jubileum-uitreiking van de SAN Accenten vindt plaats op donderdag 23 mei 2019 in Studio 21 te Hilversum. Kaarten bestellen kan via Sanaccent.nl.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken